Łobżenica: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC w ramach projektu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łobżenica, Luchowo, Rataje, Kościerzyn Mały, Szczerbin - etap IV oraz Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Łobżenicy
Numer ogłoszenia: 80288 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łobżenica , ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, tel. 67 286 81 00, 286 81 10, faks 67 286 81 39.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC w ramach projektu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łobżenica, Luchowo, Rataje, Kościerzyn Mały, Szczerbin - etap IV oraz Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Łobżenicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC oraz zgodnie z polskim prawem w ramach projektu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łobżenica, Luchowo, Rataje, Kościerzyn Mały, Szczerbin - etap IV oraz Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Łobżenicy. Nadzorowane roboty budowlane zostaną wykonane w ramach dwóch Części: Część I -Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łobżenica, Luchowo, Rataje, Kościerzyn Mały, Szczerbin - etap IV.W zakres projektu wchodzi budowa kanalizacji sanitarnej w m. Łobżenica, Luchowo, Rataje, Kościerzyn Mały, Szczerbin, Gmina Łobżenica. W poszczególnych miejscowościach wydzielono następujące zlewnie kanalizacyjne: m. Łobżenica - zlewnia kanalizacyjna A, m. Łobżenica - zlewnia kanalizacyjna B, m. Łobżenica - zlewnia kanalizacyjna D, m. Luchowo - zlewnia kanalizacyjna C, m. Luchowo - zlewnia kanalizacyjna F, m. Szczerbin i Kościerzyn Mały - zlewnia kanalizacyjna G. W zlewni A zaprojektowano kanalizację podciśnieniową opartą na zastosowaniu podciśnieniowych zaworów membranowych o przekroju 2,5 cala montowanych w rozdzielczych studzienkach z PE, gwarantujących ścisły rozdział pomiędzy komorą ścieków a komorą zaworu. W pozostałych zlewniach zaprojektowano - tradycyjną kanalizację grawitacyjno - tłoczną. Szczegółowy zakres Robót obejmuje wykonanie: kanały grawitacyjne o średnicy O200 - 7139,50 m, rurociągów tłocznych o średnicach O50 - 110 - 6403,5 rurociągów podciśnieniowych o średnicach O90- 160 - 3301,0 m w tym: - zbiornik podciśnieniowy o poj. V=10 m3, - biofiltr o średnicy O2500, - rurociągi międzyobiektowe,- przyłącze wodociągowe O32 PE i kanalizacyjne O160 PVC - odgałęzień sieci o średnicy O160 (przyłącze/ przykanaliki ),- sieciowych przepompowni ścieków (tłocznie ścieków), - przydomowych przepompowni ścieków, - rurociągów podciśnieniowych O90 (przyłącze/przykanalik), - studnie zaworowe, - odgałęzień sieci o średnicy O200 (przyłącze/przykanalik), - budynek stacji podciśnieniowej.Część II - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Łobżenicy. Wydzielono następujące zlewnie kanalizacyjne: zlewnia kanalizacyjna A,zlewnia kanalizacyjna B,zlewnia kanalizacyjna D. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie:kanału grawitacyjne o średnicy O400 - 202,5 m, kanały grawitacyjne o średnicy O315 - 1073,0 m,kanały grawitacyjne o średnicy O25 0 - 2106,0 m,kanały grawitacyjne o średnicy O200 - 458,5 m, separator z piaskownikiem - 1 kpl, wpustów ulicznych - 126 szt. studnie kanalizacyjne śr.1000 - 128 szt. Zakres Robót uwzględnia także wszystkie prace związane z wykonaniem robót zasadniczych - rozbiórki i odtworzenia nawierzchni, przekraczanie istniejących przeszkód terenowych (drogi, kolizje z istniejącym uzbrojeniem), odtworzenie terenu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.54.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium, dołącza do oferty w oryginale dowód wniesienia wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja/poręczenie winno zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)oznaczenie postępowania, 3)określenie przedmiotu postępowania, 4)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5)kwotę gwarancji, 6)termin ważności gwarancji, 7)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 9)gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe. 10)gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium;11)wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia polegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łobżenicy, Nr rachunku : 22893800060000139720000015z dopiskiem (wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - nr. Referencyjny przetargu IZP.271.2.2011 w terminie składania ofert a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Przy wniesieniu wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał, za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Za termin wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia;3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. Utrata wadium 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zmówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie ,pełnił funkcję inżyniera na trzech kontraktach (inwestycjach), w tym jeden według procedur FIDIC (lub równoważne np. PRAG), związanych z budową kanalizacji grawitacyjnej lub tłocznej o łącznej długości 6 km oraz związanych z budową łącznie minimum trzech przepompowni ścieków. Za ukończoną budowę/inwestycję uznaje się kontrakt dla którego został wydany dokument potwierdzający zakończenie robót, np. protokół odbioru końcowego

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej że:Posiada średnie roczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 pracowników.Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: 1.Specjalista Kluczowy numer 1 Kierownik zespołu - posiada wykształcenie techniczne lub ekonomiczne i co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu kontraktami jako kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu/ Inżynier Kontraktu w tym doświadczenie w zarządzaniu przynajmniej trzema kontraktami z zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej prowadzonej według warunków kontraktowych FIDIC (lub równoważne np. PRAG). 2.Specjalista Kluczowy numer 2 - Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej - posiada wykształcenie techniczne, uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności.3.Specjalista Kluczowy numer 3 - Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej - posiada wykształcenie techniczne, uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności. 4.Specjalista Kluczowy numer 4 - Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiada wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności. 5.Specjalista Kluczowy numer 5 - Inspektor nadzoru w specjalności drogowej - posiada wykształcenie techniczne, uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności. 6.Specjalista Kluczowy numer 6 - Specjalista ds. finansów i rozliczeń - posiada wykształcenie ekonomiczne, techniczne, posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów i rozliczeń budowy sieci kanalizacji sanitarnej w tym prowadzonych według warunków kontraktowych FIDIC (lub równoważne np. PRAG)

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 tyś PLN; posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie, stosownie do art. 144 ust. 1 u.p.z.p.: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany terminu wykonania zamówienia, terminów płatności i zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobzenica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy - pokój nr 5, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy - pokój nr 1, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łobżenica, Luchowo, Rataje, Kościerzyn Mały, Szczerbin - etap IV współfinansowana jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak