Ogłoszenie nr 510064113-N-2020 z dnia 14-04-2020 r.
Gmina Łobżenica: Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526853-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540054909-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łobżenica, Krajowy numer identyfikacyjny 57079120100000, ul. ul. Sikorskiego  7, 89-310  Łobżenica, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 286 81 00, 286 81 10, e-mail urzad@lobzenica.pl, faks 67 286 81 39.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lobzenica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RG-IZP.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w ramach inwestycji pn: „Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica” oraz sprawowania nadzoru autorskiego. 4) W zakres zamówienia wchodzi: a) opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej, dotyczącej realizacji inwestycji, pn: „Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica”, w skład której wchodzi: - wielobranżowy projekt wykonawczy – 3 egz. - wielobranżowy projekt budowlany – 1 egz. - specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) w zakresie każdego typu roboty budowlanej – 2 kpl., - kosztorys inwestorski oraz przedmiar – 2 kpl., - mapa do celów projektowych – 1 szt. - całość dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej, na płycie CD, część rysunkowa, w formacie dwg. oraz całość w formacie pdf. – 1 kpl. b) uzyskania w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na budowę wraz z załącznikami lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego, zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych, c) uzyskania w imieniu Zamawiającego innych niezbędnych decyzji, warunków i uzgodnień, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, d) sprawowania nadzoru autorskiego do dnia odbioru końcowego robót budowlanych wykonanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej e) przeniesienie praw autorskich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6

Dodatkowe kody CPV: 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Cena oferty najkorzystniejszej, przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.