Łobżenica: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i remont sieci wodociągowej w Łobżenicy - zlewnia E oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witrogoszcz, Witrogoszcz Osada, Witrogoszcz Kolonia, Dźwierszno Małe gmina Łobżenica
Numer ogłoszenia:  8790 - 2010 ; data zamieszczenia: 11.01.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Łobżenica , ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, tel.  067 2860032 , faks 067 2860872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i remont sieci wodociągowej w Łobżenicy - zlewnia E oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witrogoszcz, Witrogoszcz Osada, Witrogoszcz Kolonia, Dźwierszno Małe gmina Łobżenica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Łobżenicy z rur kanalizacyjnych PCV o średnicy zewnętrznej 200 mm - 1 269 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 42 szt., budowa przykanalików z rur kanalizacyjnych 160 mm - 441 m, studzienki kanalizacyjne systemowe WAWIN o średnicy 315-425, zamknięte z stożkiem betonowym z pokrywą żeliwną (kineta z PE) - 61 szt. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Łobżenicy z rur PCV o średnicy zewnętrznej 315 mm - 412 m, z rur PCV o średnicy zewnętrznej 160 mm - 36 szt., wpustów ulicznych po 2,50 m - 90,0 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o głębokości 3,0m średnicy 1000 mm - 26 szt., studzienki ściekowe uliczne z gotowych elementów o średnicy 500 mm z osadnikiem - 36 szt. Budowa seperatora koalescencyjnego substancji ropopochodnych w Łobżenicy typu AWAS-S o przepływie 400-600 l/sek - 1kpl., piaskownika typu AWAS-S o przepływie 400-600 l/sek., ustawienie studni rewizyjnej z osadnikiem z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 1 studnia, montaż krat stałych z oczyszczaniem ręcznym, wykonanie sieci z rur PCV o średnicy zewnętrznej 315 - 18 m, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.Wymiana sieci wodociągowej w Łobżenicy z rur azbestowo-cementowych na sieć z rur PCV o średnicy zewnętrznej 110 - 1420,0 m, układanie kształtek żeliwnych ciśnieniowych, kołnierzowych, przy średnicy nominalnej 100 mm - 8,0 szt., montaż kształtek PCV, ciśnieniowych jednokielkichowych o średnicy zewnętrznej 110 mm - 16 szt., zasuwy kołnierzowe typu E z obudową, montowane na rurociągach PCV - średnica zasuwy 80 mm- 8 kpl., zasuwy kołnierzowe typu E z obudową, montowane na rurociągach - średnica zasuwy 100 mm - 2 kpl., ustawienie hydrantów pożarowych nadziemnych o średnicy 80 mm- 8 kpl. ,oznakowanie węzłów wodociągowych na słupku stalowym - 67 kpl. Przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE, łączonych metodą zgrzewania czołowego o średnicy rur 50 mm - 688,0 m, założenie nasad rurowych żeliwnych - opasek na rurociągu przy połączeniach wewnętrznych instalacji do sieci, przy średnicy rurociągu 100 mm - 58 szt. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witrogoszcz, Witrogoszcz Osada,Witrogoszcz Kolonia, Dźwierszno Małe gmina Łobżenica z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 110 mm - 18 430,0 m i o średnicy zewnętrznej 63 mm- 820,0 m,kształtki z PCV ciśnieniowe, jednokielichowe o średnicy zewnętrznej 110 mm - 20 szt.,kształtki żeliwne ciśnieniowe, kołnierzowe o średnicy 110 mm - 20 szt., kształtki żeliwne ciśnieniowe, kołnierzowe o średnicy 80 mm - 20 szt., zasuwy żeliwene klinowe owalne kołnierzowe z obudową o średnicy 50 mm - 43 kpl., o średnicy 100 mm -7 kpl. i o średnicy 150 mm - 1 kpl., hydranty pożarowe nadziemnne o średnicy 80 mm - 8 kpl.Odtworzenie nawierzchni dróg i placów w miejscach prowadzonych robót dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i remontu sieci wodociągowej w Łobżenicy-zlewnia E oraz budowy sieci wodociągowej w miejscowości Witrogoszcz, Witrogoszcz Osada, Witrogoszcz Kolonia, Dźwierszno Małe gmina Łobżenica.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10-9, 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.23.24.11-6, 45.23.11.00-6, 45.23.21.00-3, 45.23.21.50-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 140 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają nastepujące warunki : 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, 3)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : a)każdy z osobna posiada uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań okerślonych przez zamawiającego : 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, 6. Pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 7. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 8. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 2 500 000 zł każde, z podaniem dokładnej ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.9. Wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnieniami i zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.10. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego w realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 11.Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, minimum 1 mln zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC. 13.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz. U. z 2008r Nr 188 poz. 1155).14.wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.15. Oświadczenia o :a)udzieleniu minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty,b)sporządzeniu dokumentacji powykonawczej w 5 egz.,c)sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej w 5 egz.,d) o sporządzeniu Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120 poz. 1134 ),e)dokonaniu wizji lokalnej w terenie. 16.Kopia dowodu wniesienia wadium.17.Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robot-wypełniony i podpisany przez wykonawcę -załącznik nr 3 SIWZ, 18.Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj.stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowe pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia.19. Projekt umowy - zaakceptowany przez wykonawcę - załącznik nr 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobzenica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica u p. Wiesław Hektus tel  067 286 81 10  lub 286 81 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 1) Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.