Dowóz dzieci z terenu gminy Łobżenica do Szkół Podstawowych w Wiktorówku, Dźwiersznie Małym,Luchowie, Fanianowie i Łobżenicy oraz Gimnazjum Publicznego w Łobżenicy
Numer ogłoszenia: 377578 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Łobżenica , ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, tel.  067 2860032 , faks 067 2860872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci z terenu gminy Łobżenica do Szkół Podstawowych w Wiktorówku, Dźwiersznie Małym,Luchowie, Fanianowie i Łobżenicy oraz Gimnazjum Publicznego w Łobżenicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Łobżenica do Szkół Podstawowych w Wiktorówku, Dźwiersznie Małym,Luchowie, Fanianowie i Łobżenicy oraz Gimnazjum Publicznego w Łobżenicy, podzielonych na trasy zgodnie z harmonogramem, który stanowi załącznik nr 1,2,3,4,5 do SIWZ.Przeciętna dzienna ilość kilometrów ok. 849,55 km.Przedmiot zamówienia obejmuje trasy I,II,III,IV,V,VI wg harmonogramu, który stanowi załacznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4 400,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;5)wszystkie zamówienia publiczne odpowiadające zakresowi zamówienia wykonano z należytą starannością;6)w stosunku do niego oraz osób z kierownictwa firmy nie jest prowadzone postępowanie karne związane z popełnieniem przestępstwa majątkowego;7)pojazdy posiadają aktualne badania techniczne, są sprawne technicznie;8)kierowcy posiadają aktualne orzeczenia badań psychotechnicznych; 9)zobowiązują się zabezpieczyć odpowiednią ilość kierowców i pojazdów; 10)przyjmą w dzierżawę autobus Zamawiającego (dzierżawa w kwocie 2.000,00 zł. miesięcznie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i umowę spółki jeżeli dotyczy,2)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat do Urzędu Skarbowego lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,4)aktualne badania pojazdów,5)aktualny odpis licencji zgodnej z wymaganiami przepisów dotyczących przewozu osób,6)aktualny wykaz pojazdów z określeniem ich parametrów technicznych,7)aktualny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy w zakresie OC i NW, 8)wykaz referencji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem działalności stanowiącym przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobzenica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminnego Ośrodka Obsługi Szkół, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica u p. Maria Klóska, Mariola Ciepłuch tel  (067) 286-81-35  lub 286-81-32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 1) Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).