Ogłoszenie nr 500292663-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Gmina Łobżenica: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla zaopatrzenia Gminy Łobżenica i jej jednostek organizacyjnych oraz spółki ZGKiM Sp. z o.o. w energię elektryczną”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 642285-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Łobżenica, ul. Sikorskiego 7, 89-310, Burmistrz Łobżenicy Piotr Łosoś, tel. 67 286 81 00,
Szkoła Podstawowa w Fanianowie, Fanianowo 29, 89-310 Łobżenica, Dyrektor Maria Pirecka, tel. 67 286 18 61,
Szkoła Podstawowa w Dźwiersznie Małym, Dźwerszno Małe 8, 89-310 Łobżenica, Dyrektor Karolina Łańska, tel.67 286 16 13,
Szkoła Podstawowa w Wiktorówku, Wiktorówko 65, 89-310 Łobżenica, Dyrektor Wioletta Pacholec, tel. 67 286 91 84,
Szkoła Podstawowa w Łobżenicy, ul. Sikorskiego 3, 89-310 Łobżenica, Dyrektor Hanna Król-Synoradzka, tel. 67 286 80 92 ,
Przedszkole Publiczne w Łobżenicy, ul. Stefana Batorego 5, 89-310 Łobżenica, Dyrektor Iwona Gajdzińska, tel. 67 286 03 72 ,
Gminne Centrum Kultury, ul. Adama Mickiewicza 20, 89-310 Łobżenica, Dyrektor Alicja Wenda, tel. 781 35 11 22,
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy sp. z o.o., u. Wyrzyska 27A, 89-310 Łobżenica, Prezes Kazimierz Wasiak, tel. 67 286 00 17
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łobżenica, Krajowy numer identyfikacyjny 57079120100000, ul. ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 286 81 00, 286 81 10, e-mail urzad@lobzenica.pl, faks 67 286 81 39.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lobzenica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Całość postępowania przeprowadza Gmina Łobżenica
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla zaopatrzenia Gminy Łobżenica i jej jednostek organizacyjnych oraz spółki ZGKiM Sp. z o.o. w energię elektryczną”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RG-IZP.271.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla zaopatrzenia Gminy Łobżenica i jej jednostek organizacyjnych oraz spółki ZGKiM Sp. z o.o. została opisana w SIWZ z części III. Zadania nr 1 – oświetlenie przestrzeni publicznej - 476,706 [MWh]Zadanie nr 2 – oświetlenie w obiektach - 811,499 [MWh]Całkowite szacunkowe zużycie energii w okresie od 01.01.2019r. do 30.06.2020r. wynosi 1288 MWh
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV: 65310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadania nr 1 – oświetlenie przestrzeni publicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 270531.06 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Enea S.A. Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Górecka1 Kod pocztowy: 60-201 Miejscowość: Poznań Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 297572.30 Oferta z najniższą ceną/kosztem 297572.30 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 297572.30 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2 – oświetlenie w obiektach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 505378.46 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Enea S.A. Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Górecka1 Kod pocztowy: 60-201 Miejscowość: Poznań Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 603648.93 Oferta z najniższą ceną/kosztem 603648.93 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 603648.93 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.