Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w trybie
przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy przy ul. Wyrzyskiej 27A 2. Tryb udzielenia zamówienia publicznego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art.10 ust.1 oraz art. 39-46 Prawa Zamówień Publicznych. 3. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodu z 3osobową kabiną z zabudową do wywozu odpadów “śmieciarka” Kod zamówienia CPV 34144510-6 PODWOZIE: - podwozie dwuosiowe, fabrycznie nowe, dopuszczalna masa całkowita samochodu min.
- silnik spełniający normę EURO 4 lub 5 - moc silnika 240 KM- - kabina - krótka 3miejscowa, fotel kierowcy na poduszce powietrznej - klimatyzacja manualna - układ hamulcowy – pneumatyczny 2-obwodowy z ABS, hamulce wentylowane, tarczowe na osi przedniej i tylnej, hamulec silnikowy na wydechu - filtr wstępny paliwa i flitr paliwa podgrzewany - układ kierowniczy – mechaniczny, wspomagany hydraulicznie - nośność osi tylnej min. - duży prześwit pomiędzy pojazdem a podłożem (ogumienie min. 295/80 R22,5) - zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż - wydech wyprowadzony do góry za kabiną - podwozie wyposażone w tachograf elektroniczny dla dwóch kierowców - podwozie wyposażone w tempomat oraz elektroniczny ogranicznik prędkości do - na kabinie zamontowana lampa ostrzegawcza listwowa w kolorze pomarańczowym - pojazd powinien posiadać świadectwo homologacji i musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym ZABUDOWA - zabudowa fabrycznie nowa, w kształcie prostopadłościanu, podłoga płaska z blachy o grubości minimum - pojemność skrzyni ładunkowej od - masa przwożonych odpadów – nie mniej niż - urządzenie załadowcze – hydrauliczne tylne, przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych od - wysokość krawędzi zasypu nie większa niż - sposób ugniatania odpadów – hydrauliczny płytowy - siłowniki płyty wypychającej umieszczone wewnątrz lub zewnątrz odwłoka - zabudowa wyposażona w elektroniczny wskaźnik ciśnienia w układzie hydraulicznym - stopnie dla ładowaczy z wbudowanym układem zabezpieczającym – zajęcie miejsca na stopniu przez osobę z obsługi “uniemożliwiającym jazdę pojazdu do tyłu”, jazda do przodu z maksmalną prędkością - sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu - cykl sterowania ugniataniem – ręczny i automatyczny - sposób opróżniania skrzyni ładunkowej – hydrauliczny płytowy - stopień zgniotu odpadów min. 1 do 5 - odwłok wykonany z blachy o podwyższonej wytrzymałości - dno wanny zasypowej odwłoka wykonane z jednego kawałka blachy o grubości min. - wanna zasypowa przystosowana do odprowadzania odcieków z odpadów – krócieć odpływowy z zaworem kulowym - sterowanie rozładunkiem pojazdu z dwóch skrzynek umieszczonych na bocznych ścianach zabudowy - w tylnej części zabudowy zamontowane światło ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym “kogut” - kolor zabudowy – pomarańczowy 4. Termin realizacji zamówienia do 15.12.2009 r. 5. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. Prawa Zamówień Publicznych. - dostarczą samochód do siedziby ZGKiM Łobżenica 6. Zamawiający odrzuca ofertę , która nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wymagane dokumenty: - oferta z podaniem ceny załącznik nr 1; - oświadczenie z art.22 prawa zamówień publicznych załącznik nr 2; - oświadczenie z art 24 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ 8. Informacje o sposobie porozumiewania się z oferentami . Uprawniony do porozumienia się z oferentami jest Marian Starszak Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łobżenica przy ul.Wyrzyskiej 27A tel.067 286-00-17 w godz 7oo-15oo w dni robocze. 9.Informacje dotyczące wadium: - Wadium nie jest wymagane 10.Termin związania ofertą – 30 dni ; 11.Opis przygotowania oferty: Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę należy sporządzić w języku polskim 12. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem „Przetarg – śmieciarka” w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy przy ul. Wyrzyskiej 27A w terminie do 18.09.2009 r. godz.10oo. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2009 o godzinie 10:30. 13.Opis sposobu obliczenia ceny: W ofercie należy podać cenę brutto obliczoną łącznie z podatkiem VAT. Cena netto + podatek VAT = cena brutto. 14. Kryteria oceny ofert Kryterium oceny ofert jest oferowana cena brutto za wykonanie zamówienia – waga 100%. 15. O wyniku postępowania i wybraniu oferty wszyscy oferenci zostaną powiadomieni pisemnie . Z wybranym oferentem zostanie sporządzona umowa . 16.Postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy: - udzielenie okresu gwarancji min. na 24 miesiące - dostawa samochodu śmieciarki do siedziby zamawiającego - termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do zamawiającego - pozostałe warunki według wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 17.Środki ochrony prawnej Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy PZP. Łobżenica, dn 07.09.2009 rok ZAŁĄCZNIK NR 1 ........................ dnia .................... ....................................... ( pieczęć oferenta ) ZGKiM ŁOBŻENICA ul.Wyrzyska 89-310 ŁOBŻENICA FORMULARZ OFERTY Nawiązując do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego oferujemy wykonanie zamówienia wg. poniższej ceny.
wyszczególnienie Cena netto Podatek VAT 22% Cena brutto Dostawa samochodu - śmieciarki Ponadto oświadczamy że : - zapoznaliśmy się ze specyfikacją i nie wnosimy uwag do jej treści. - zobowiązujemy się dostarczyć samochód śmieciarkę na własny koszt do siedziby ZGKiM Łobżenica - zobowiązujemy się do terminowego wykonania zamówienia ; - na przedmiot zamówienia udzielimy gwarancji na okres ........... miesięcy - w przypadku wyboru naszej oferty wyrażamy zgodę na podpisanie umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego . - wyrażamy zgodę na 30 dniowy termin zapłaty faktury Załączniki : 1.Formularz ofertowy – zał. nr 1 2.Oświadczenie art.22 – zał. nr 2 3.Oświadczenie art.24 - zał.nr 3 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ Załącznik nr 2 ........................dnia................. OŚWIADCZENIE z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Nazwa oferenta ................................................................................. Adres oferenta .................................................................................. Składając ofertę na ................................................oświadczamy, że: 1. Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ...................................... /podpis oferenta/ Załącznik nr 3 OŚWIADCZENIE z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Nazwa oferenta ..................................................................................................................................... Adres oferenta ...................................................................................................................................... Nr telefonu .........................................................Nr faksu .................................................................... Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: V. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)wykonawców, którzy w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przekupstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10)wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. ................................................ podpis oferenta
Załączniki (1) | Zobacz także | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Zobacz także
Metadane
Źródło informacji: | Marek Połczyński |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marek Połczyński |
Data wprowadzenia: | 2009-09-08 10:52:06 |
Opublikował: | Marek Połczyński |
Data publikacji: | 2009-09-08 10:54:43 |
Ostatnia zmiana: | 2009-12-16 08:41:41 |
Ilość wyświetleń: | 3416 |