Specyfikacja istotnych warunków zamówienia  w trybie

przetargu nieograniczonego  o wartości  szacunkowej poniżej  206 000  EURO

 

1.             Zamawiający:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy  przy  ul. Wyrzyskiej 27A

2.             Tryb udzielenia zamówienia publicznego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art.10 ust.1 oraz art. 39-46 Prawa Zamówień Publicznych.

3.             Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodu z 3osobową kabiną z zabudową do wywozu odpadów “śmieciarka”

Kod zamówienia CPV 34144510-6

 

PODWOZIE:

-      podwozie dwuosiowe, fabrycznie nowe, dopuszczalna masa całkowita samochodu min.

 

-      silnik spełniający normę EURO 4 lub 5

-      moc silnika  240 KM- 300 KM

-      kabina - krótka 3miejscowa, fotel kierowcy na poduszce powietrznej

-      klimatyzacja manualna

-      układ hamulcowy – pneumatyczny 2-obwodowy z ABS, hamulce wentylowane, tarczowe na osi przedniej i tylnej, hamulec silnikowy na wydechu

-      filtr wstępny paliwa i flitr paliwa podgrzewany

-      układ kierowniczy – mechaniczny, wspomagany hydraulicznie

-      nośność osi tylnej min. 11 500 kg

-      duży prześwit pomiędzy pojazdem a podłożem (ogumienie min. 295/80 R22,5)

-      zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 200 litrów

-      wydech wyprowadzony do góry za kabiną

-      podwozie wyposażone w tachograf elektroniczny dla dwóch kierowców

-      podwozie wyposażone w tempomat oraz elektroniczny ogranicznik prędkości do 90 km/h oraz układ elektroniczny umożliwiający ograniczenie prędkości do 30 km i blokada biegu wstecznego przy rozłożonych stopniach do obsługi przy urządzeniu załadowczym

-      na kabinie zamontowana lampa ostrzegawcza listwowa w kolorze pomarańczowym

-      pojazd powinien posiadać świadectwo homologacji i musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym

   

    ZABUDOWA

-      zabudowa fabrycznie nowa, w kształcie prostopadłościanu, podłoga płaska z blachy

 o grubości minimum 4 mm o podwyższonej wytrzymałości

-      pojemność skrzyni ładunkowej  od  16 m3 do  22  m3

-      masa przwożonych odpadów – nie mniej niż 6 500 kg

-      urządzenie załadowcze – hydrauliczne tylne, przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych od 110 litrów do 1 100 litrów

-      wysokość krawędzi zasypu nie większa niż 1 400 mm od podłoża

-      sposób ugniatania odpadów – hydrauliczny płytowy

-      siłowniki płyty wypychającej umieszczone wewnątrz lub zewnątrz  odwłoka

-      zabudowa wyposażona w elektroniczny wskaźnik ciśnienia w układzie hydraulicznym

-      stopnie dla ładowaczy z wbudowanym układem zabezpieczającym – zajęcie miejsca na stopniu przez osobę z obsługi “uniemożliwiającym jazdę pojazdu do tyłu”, jazda do przodu z maksmalną prędkością 30 km/h

-      sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu

-      cykl sterowania ugniataniem – ręczny i automatyczny

-      sposób opróżniania skrzyni ładunkowej – hydrauliczny płytowy

-      stopień zgniotu odpadów min. 1 do 5

-      odwłok wykonany z blachy o podwyższonej wytrzymałości

-      dno wanny zasypowej odwłoka wykonane z jednego kawałka blachy o grubości min.         8 mm, pozostałe elementy odwłoka z blachy o podwższonej odporności na ścieranie o grubości min. 4 mm

-      wanna zasypowa przystosowana do odprowadzania odcieków z odpadów – krócieć odpływowy z zaworem kulowym

-      sterowanie rozładunkiem pojazdu z dwóch skrzynek umieszczonych na bocznych ścianach zabudowy

-      w tylnej części zabudowy zamontowane światło ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym “kogut”

-      kolor zabudowy – pomarańczowy

4.             Termin realizacji zamówienia do 15.12.2009 r.

5.             Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie  zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy  spełniają następujące warunki:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie  zamówienia zgodnie z art.24 ust.

  Prawa Zamówień Publicznych.

- dostarczą samochód do siedziby ZGKiM Łobżenica

6.             Zamawiający odrzuca  ofertę , która nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

7.             Wymagane dokumenty:

-          oferta z podaniem ceny  załącznik nr 1;

-          oświadczenie z art.22 prawa zamówień publicznych załącznik nr 2;

-          oświadczenie z art 24 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3;

-          aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej.

-          opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ

8.             Informacje o sposobie porozumiewania  się z oferentami .

Uprawniony do porozumienia się z oferentami jest Marian Starszak Zakład Gospodarki

Komunalnej  i Mieszkaniowej Łobżenica przy  ul.Wyrzyskiej 27A

tel.067 286-00-17 w godz 7oo-15oo w dni robocze.

9.Informacje dotyczące wadium:

 - Wadium nie jest wymagane

10.Termin związania ofertą – 30 dni ;

11.Opis przygotowania oferty:

     Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.

     Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

     Ofertę należy sporządzić w języku polskim

12.              Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem „Przetarg –  śmieciarka”  w siedzibie Zakładu Gospodarki  Komunalnej i  Mieszkaniowej w  Łobżenicy  przy  ul. Wyrzyskiej 27A w terminie do 18.09.2009 r.  godz.10oo.

Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2009 o godzinie 10:30.

  13.Opis sposobu obliczenia ceny:

W ofercie należy podać cenę brutto obliczoną łącznie z podatkiem VAT.

Cena netto + podatek VAT = cena brutto.

  14. Kryteria oceny ofert

   Kryterium oceny ofert jest oferowana cena brutto za wykonanie zamówienia – waga 100%.

  15. O wyniku postępowania i wybraniu oferty wszyscy oferenci zostaną powiadomieni pisemnie .

       Z wybranym oferentem zostanie sporządzona umowa .

16.Postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy:

     - udzielenie okresu gwarancji min. na 24 miesiące

    - dostawa samochodu śmieciarki do siedziby zamawiającego

    - termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do zamawiającego

    - pozostałe warunki według wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

17.Środki ochrony prawnej

       Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy PZP.

 

 

Łobżenica, dn 07.09.2009 rok

                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                 ZAŁĄCZNIK NR 1

 

 

                                                                     ........................ dnia ....................

.......................................

 ( pieczęć oferenta )                     

                                      

 

                                                                     ZGKiM  ŁOBŻENICA

                                                                     ul.Wyrzyska 27 A

                                                                     89-310 ŁOBŻENICA

 

 

 

                     FORMULARZ    OFERTY

 

                      Nawiązując do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego oferujemy wykonanie zamówienia wg. poniższej ceny.

 

wyszczególnienie

Cena netto

Podatek VAT 22%

Cena brutto

Dostawa samochodu -  śmieciarki

 

 

 

 

Ponadto oświadczamy że :

 

-      zapoznaliśmy się ze specyfikacją i nie wnosimy uwag do jej treści.

-      zobowiązujemy się dostarczyć samochód  śmieciarkę na własny koszt do siedziby ZGKiM Łobżenica

-      zobowiązujemy się do terminowego wykonania zamówienia ;

-      na przedmiot zamówienia udzielimy gwarancji na okres ........... miesięcy

-      w przypadku wyboru naszej oferty wyrażamy zgodę na podpisanie umowy

w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego .

    - wyrażamy zgodę na 30 dniowy termin zapłaty  faktury

 

    Załączniki :

1.Formularz ofertowy – zał. nr 1

2.Oświadczenie art.22 – zał. nr 2

3.Oświadczenie art.24 -  zał.nr 3

4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej.

5.Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ

                       

     

 

     Załącznik nr 2  

 

 

                                                               ........................dnia.................  

 

 

 

 

 

 

                         OŚWIADCZENIE

          

                z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych     

 

 

 

Nazwa oferenta .................................................................................

 

Adres oferenta ..................................................................................

 

 

Składając ofertę na ................................................oświadczamy, że:

 

1. Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał  techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

 

 

                                                                                ......................................

                                                                                   /podpis oferenta/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                           

                                                                                                                  Załącznik nr 3

 

 

OŚWIADCZENIE

                                                        z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 Nazwa oferenta .....................................................................................................................................

 Adres oferenta ......................................................................................................................................

 Nr telefonu .........................................................Nr faksu ....................................................................

 

 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści:

V.       Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

1)wykonawców, którzy w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;

2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;

3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonanie decyzji właściwego organu;

4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przekupstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10)wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa   w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 

 

 

 

 

                                                                                                                     ................................................

                                                                                                                              podpis oferenta