ul.Wyrzyska
89-310 ŁOBŻENICA
FORMULARZ OFERTY
Nawiązując do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego oferujemy wykonanie zamówienia wg. poniższej ceny ryczałtowej :
wyszczególnienie |
Cena netto |
Podatek VAT 22% |
Cena brutto |
Wykonanie nawierzchni zgodnie ze specyfikacją i zamówieniem |
|
|
|
Ponadto oświadczamy że :
– zapoznaliśmy się z niniejszą specyfikacją ;
– zobowiązujemy się dostarczyć kostki STAROBRUK i krawęźniki na własny koszt
– zobowiązujemy się do terminowego wykonania zamówienia ;
– na wykonane roboty udzielimy gwarancji na okres ........... miesięcy
– w przypadku wyboru naszej oferty wyrażamy zgodę na podpisanie umowy
w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego .
Załączniki :
1.Formularz ofertowy – zał. nr 1
2.Oświadczenie art.22 – zał. nr 2
3.Oświadczenie art.24 - zał.nr 3
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
5.Oświadczenie dotyczące zawarcia umowy.
Załącznik nr 2
........................dnia.................
OŚWIADCZENIE
z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
Nazwa oferenta .................................................................................
Adres oferenta ..................................................................................
Składając ofertę na ................................................oświadczamy, że:
1. Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
......................................
/podpis oferenta/
Załącznik nr 3
OŚWIADCZENIE
z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
Nazwa oferenta .....................................................................................................................................
Adres oferenta ......................................................................................................................................
Nr telefonu .........................................................Nr faksu ....................................................................
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści:
V. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)wykonawców, którzy w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu;
4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przekupstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10)wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
................................................
podpis oferenta
Załącznik nr 4
Przedmiar robót
Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej Starobruk drogi wjazdowej i chodników przy budynku Przychodni Zdrowia
(nazwa obiektu, rodzaju robót)
Lokalizacja 89-310 Łobżenica ul. Złotowska 11
(kod - miejscowość)
Lp. |
Podstawa
ustalenia |
Opis robót |
Jedn. miary |
Obmiar |
1. Utwardzenie kostką polbruk na podbudowie betonowej
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
wg nakładów
rzeczowych
KNR 2-060103-01-050
|
Profilowanie i zagęszczenie podłoża ręcznego. Kategoria gruntu III
|
m2 |
167,20
|
2 |
wg nakładów
rzeczowych
KNR 2-060104-01-060
|
Warstwa odsączająca w korycie i na poszerzeniach. Zagęszczenie ręczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm.
|
m3 |
25,08
|
3 |
wg nakładów
rzeczowych
KNR 2-060109-03-060
|
Podbudowa betonowa. Warstwa górna podbudowy o grubości do 10 cm.
|
m3 |
16,72
|
4 |
wg nakładów
rzeczowych
KNR 2-060401-02-060
|
Ławy betonowe zwykłe z oporem pod krawężniki.
|
m3 |
3,20
|
5 |
wg nakładów
rzeczowych
KNR 2-060402-07-040
|
Krawężniki betonowe znormalizowane o szerokości stopy 15 cm. Podsypka cementowo-piaskowa. Wypełnienie spoin zaprawą cementową.
|
m |
75,00
|
6 |
wg nakładów
rzeczowych
KNR 00-110317-01-050
|
Nawierzchnie z kostki betonowej "POLBRUK" grubości 60 mm typu:starobruk na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową
|
m2 |
167,20
|
2. Chodniki na podbudowie piaskowej
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
wg nakładów
rzeczowych
KNR 2-060103-01-050
|
Profilowanie i zagęszczenie podłoża ręcznego. Kategoria gruntu III
|
m2 |
222,43
|
8 |
wg nakładów
rzeczowych
KNR 2-060104-01-060
|
Warstwa odsączająca w korycie i na poszerzeniach. Zagęszczenie ręczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm.
|
m3 |
33,36
|
9 |
wg nakładów
rzeczowych
KNR 00-110321-01-050
|
Chodniki z kostki betonowej "POLBRUK" grubości 60 mm typu:starobruk na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem
|
m2 |
222,43
|
PROJEKT UMOWY
Umowa zawarta w dniu ......................... roku w Łobżenicy pomiędzy Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy zwanym dalej Zamawiającym reprezentowanym, przez:
DYREKTOR - mgr inż. Kazimierz Wasiak
a
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
reprezentowanym przez :
………………………………………………………………………………………………
zwanym dalej Wykonawcą.
§ 1
Umowa została zawarta na podstawie wybranej oferty w przetargu nieograniczonym.
§ 2
Przedmiotem umowy jest wymiana istniejącej nawierzchni na kostkę brukową STAROBRUK drogi wjazdowej i chodnika przy budynku Przychodni Zdrowia w Łobżenicy ul.Złotowska 11a
§ 3
Zgodnie z wybraną ofertą wartość umowy ustala się na kwotę ......................... netto
Słownie: ...................................................................................................................
§ 4
– Po dokonaniu odbioru technicznego wykonawca wystawi fakturę VAT z terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia jej do zamawiającego.
– W przypadku nieterminowego uregulowania faktury wykonawca ma prawo do naliczenia ustawowych odsetek.
– Strony ustalają, że dniem zapłaty jest dzień zrealizowania przelewu dla zamawiającego na rachunek bankowy wykonawcy.
§ 5
Protokół odbioru wykonany zostanie na podstawie zgłoszenia w okresie nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia.
W przypadku wykonania zamówienia w niepełnym zakresie lub niezgodnie z wymogami prawa budowlanego zamawiający przesuwa termin odbioru do momentu usunięcia usterek.
Okoliczności o których mowa w pkt. 1 i 2 muszą być obustronnie uzgodnione i zakończone podpisaniem przez obie strony stosownego protokołu.
§6
Za nie wykonanie zamówienia w terminie Zamawiający ma prawo do kary umownej w wysokości 1% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki wykonania przedmiotowego zamówienia chyba, że zwłoka nie wystąpiła z winy wykonawcy.
§ 7
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 8
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej.
§ 9
Umowa została sporządzoną w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający : Wykonawca :