Specyfikacja istotnych warunków zamówienia  w trybie

przetargu nieograniczonego  o wartości  szacunkowej poniżej  5150 000  EURO

 

1.    Zamawiający:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy  przy  ul. Wyrzyskiej 27A

2.    Tryb udzielenia zamówienia publicznego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art.10 ust.1 oraz art. 39-46 Prawa Zamówień Publicznych.

3.    Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej nawierzchni na kostkę brukową “STAROBRUK” drogi wjazdowej i chodnika przy budynku Przychodni Zdrowia w Łobżenicy ul. Złotowska 11a.

Kod zamówienia CPV-45233200-1.

      a) zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót załączonym do SIWZ – załącznik nr 4

      b) w ofercie należy uwzględnić wykonanie 25% nawierzchni z kostki kolorowej

c)      dostarczenie żwiru, piasku na podsypkę i sprzęt do wywozu gruzu i ziemi zapewni zamawiający

      d) przed przystąpieniem wykonania robót należy ustalić rzędne wysokościowe z    zarządcą drogi powiatowej.

4.    Termin realizacji zamówienia 5.10.2009 – 15.11.2009 r.

5.    Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie  zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy  spełniają następujące warunki:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie  zamówienia zgodnie z art.24 ust.

  Prawa Zamówień Publicznych.

- wykonają roboty zgodnie z wymogami prawa budowlanego

- wyrażą zgodę na zawarcie umowy zgodnie z załączonym projektem

6.    Zamawiający odrzuca  ofertę , która nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

7.    Wymagane dokumenty:

       oferta z podaniem ceny  załącznik nr 1;

       oświadczenie z art.22 prawa zamówień publicznych załącznik nr 2;

       oświadczenie z art 24 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3;

       aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej.

       oświadczenie o wyrażeniu zgody na podpisnie umowy zgodnie z załączonym projektem

8.    Informacje o sposobie porozumiewania  się z oferentami .

Uprawniony do porozumienia się z oferentami jest Marian Starszak Zakład Gospodarki

Komunalnej  i Mieszkaniowej Łobżenica przy  ul.Wyrzyskiej 27A

tel.067 286-00-17 w godz 7oo-15oo w dni robocze.

9.Termin związania ofertą – 45 dni ;

10.Opis przygotowania oferty:

W ofercie należy podać cenę ryczałtową obliczoną na podstawie załączonego przedmiaru.

Cena netto + podatek VAT = cena brutto.

11. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Gospodarki  Komunalnej i Mieszkaniowej

w  Łobżenicy  przy  ul. Wyrzyskiej 27A w terminie do 24.09.2009 r.  godz.10oo.

12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2009.09.24 o godz. 10.30 .

13. Kryteria oceny ofert

  Kryterium oceny ofert jest oferowana cena ryczałtowa brutto za wykonanie zamówienia – waga 100%.

14. O wyniku postępowania i wybraniu oferty wszyscy oferenci zostaną powiadomieni pisemnie .

      Z wybranym oferentem zostanie sporządzona umowa .

 

 

Łobżenica, dn 03.09.2009 rok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                      ZAŁĄCZNIK NR 1

 

 

                                                                     ........................ dnia ....................

.......................................

 ( pieczęć oferenta )                     

                                     

 

                                                                     ZGKiM  ŁOBŻENICA

                                                                     ul.Wyrzyska

                                                                     89-310 ŁOBŻENICA

 

 

 

                     FORMULARZ    OFERTY

 

                      Nawiązując do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego oferujemy wykonanie zamówienia wg. poniższej ceny ryczałtowej :

 

wyszczególnienie

Cena netto

Podatek VAT 22%

Cena brutto

Wykonanie nawierzchni zgodnie ze specyfikacją i zamówieniem

 

 

 

 

Ponadto oświadczamy że :

 

       zapoznaliśmy się z niniejszą specyfikacją ;

       zobowiązujemy się dostarczyć kostki STAROBRUK i krawęźniki na własny koszt

       zobowiązujemy się do terminowego wykonania zamówienia ;

       na wykonane roboty udzielimy gwarancji na okres ........... miesięcy

       w przypadku wyboru naszej oferty wyrażamy zgodę na podpisanie umowy

w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego .

 

    Załączniki :

1.Formularz ofertowy – zał. nr 1

2.Oświadczenie art.22 – zał. nr 2

3.Oświadczenie art.24 -  zał.nr 3

4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej.

5.Oświadczenie dotyczące zawarcia umowy.

 

                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

           Załącznik nr 2  

 

 

                                                               ........................dnia.................  

 

 

 

 

 

 

                         OŚWIADCZENIE

          

                z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych     

 

 

 

Nazwa oferenta .................................................................................

 

Adres oferenta ..................................................................................

 

 

Składając ofertę na ................................................oświadczamy, że:

 

1. Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał  techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

 

 

                                                                                ......................................

                                                                                   /podpis oferenta/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                           

                                                                                                                  Załącznik nr 3

 

 

OŚWIADCZENIE

                                                        z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 Nazwa oferenta .....................................................................................................................................

 Adres oferenta ......................................................................................................................................

 Nr telefonu .........................................................Nr faksu ....................................................................

 

 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści:

V.       Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

1)wykonawców, którzy w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;

2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;

3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonanie decyzji właściwego organu;

4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przekupstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10)wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa   w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 

 

 

 

 

                                                                                                                     ................................................

                                                                                                                              podpis oferenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

 

Przedmiar robót

 

Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej Starobruk drogi wjazdowej i chodników przy budynku Przychodni Zdrowia

(nazwa obiektu, rodzaju robót)

Lokalizacja 89-310 Łobżenica ul. Złotowska 11

                                                               (kod - miejscowość)

 

Lp.

Podstawa

ustalenia

Opis robót

Jedn. miary

Obmiar

 

 

1. Utwardzenie kostką polbruk na podbudowie betonowej

 

 

1

2

3

4

5

 1

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-060103-01-050

 

Profilowanie i zagęszczenie podłoża ręcznego. Kategoria gruntu III

 

m2

167,20

 

2

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-060104-01-060

 

Warstwa odsączająca w korycie i na poszerzeniach. Zagęszczenie ręczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm.

 

m3

25,08

 

3

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-060109-03-060

 

Podbudowa betonowa. Warstwa górna podbudowy o grubości do 10 cm.

 

m3

16,72

 

4

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-060401-02-060

 

Ławy betonowe zwykłe z oporem pod krawężniki.

 

m3

3,20

 

5

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-060402-07-040

 

Krawężniki betonowe znormalizowane o szerokości stopy 15 cm. Podsypka cementowo-piaskowa. Wypełnienie spoin zaprawą cementową.

 

m

75,00

 

6

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-110317-01-050

 

Nawierzchnie z kostki betonowej "POLBRUK" grubości 60 mm typu:starobruk na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową

 

m2

167,20

 

 

2. Chodniki na podbudowie piaskowej

 

 

1

2

3

4

5

 7

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-060103-01-050

 

Profilowanie i zagęszczenie podłoża ręcznego. Kategoria gruntu III

 

m2

222,43

 

8

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-060104-01-060

 

Warstwa odsączająca w korycie i na poszerzeniach. Zagęszczenie ręczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm.

 

m3

33,36

 

9

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-110321-01-050

 

Chodniki z kostki betonowej "POLBRUK" grubości 60 mm typu:starobruk na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem

 

m2

222,43

 

 

                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PROJEKT UMOWY

 

            Umowa zawarta w dniu ......................... roku w Łobżenicy pomiędzy Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy zwanym dalej Zamawiającym reprezentowanym, przez:

DYREKTOR  - mgr inż. Kazimierz Wasiak

a

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

reprezentowanym przez :

 

………………………………………………………………………………………………

zwanym dalej Wykonawcą.

 

§ 1

 

Umowa została zawarta na podstawie wybranej oferty w przetargu nieograniczonym.

 

 

§ 2

 

Przedmiotem umowy jest wymiana istniejącej nawierzchni na kostkę brukową STAROBRUK drogi wjazdowej i chodnika przy budynku Przychodni Zdrowia w Łobżenicy ul.Złotowska 11a

§ 3

 

Zgodnie z wybraną ofertą wartość umowy ustala się na kwotę .........................  netto

Słownie: ...................................................................................................................

 

 

 

 

§ 4

 

       Po dokonaniu odbioru technicznego wykonawca wystawi fakturę VAT z terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia jej do zamawiającego.

       W przypadku nieterminowego uregulowania faktury wykonawca ma prawo do naliczenia ustawowych odsetek.

       Strony ustalają, że dniem zapłaty jest dzień zrealizowania przelewu dla zamawiającego na rachunek bankowy wykonawcy.

 

§ 5

 

Protokół odbioru wykonany zostanie na podstawie zgłoszenia w okresie nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia.

W przypadku wykonania zamówienia w niepełnym zakresie lub niezgodnie z wymogami prawa budowlanego zamawiający przesuwa termin odbioru do momentu usunięcia usterek.

Okoliczności o których mowa w pkt. 1 i 2 muszą być obustronnie uzgodnione i zakończone podpisaniem przez obie strony stosownego protokołu.

 

§6

 

Za nie wykonanie zamówienia w terminie Zamawiający ma prawo do kary umownej w wysokości 1% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki wykonania przedmiotowego zamówienia chyba, że zwłoka nie wystąpiła z winy wykonawcy.

 

§ 7

 

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 8

 

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej.

 

§ 9

 

Umowa została sporządzoną w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

Zamawiający  :                                                                           Wykonawca :