Łobżenica: Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej na : 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łobżenica, Luchowo,Rataje,Kościerzyn Mały, Szczerbin - etap IV, 2) budowę sieci kanalizacji deszczowej w Łobżenicy
Numer ogłoszenia: 241926 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Łobżenica , ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, tel. 067 2860032, faks 067 2860872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej na : 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łobżenica, Luchowo,Rataje,Kościerzyn Mały, Szczerbin - etap IV, 2) budowę sieci kanalizacji deszczowej w Łobżenicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowych odrębnie dla kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. 1) kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie ze złożonym wnioskiem preselekcyjnym o dofinansowanie w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego - działanie 3.4 dla zadania : budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Łobżenica,Luchowo,Rataje,Kościerzyn Mały, Szczerbin - etap IV. Dokumentacja projektowa dla wykonania robót budowlanych w zakresie : -wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 10 482 m,-wykonanie kanalizacji sanitarnej tłocznej - 5 350m,-wykonanie przepompowni ścieków - 7 szt.,-wykonanie przyłączy 455 szt - 3 748 m.Sposób projektowania przyłączy do oddzielnego uzgodnienia z Zamawiającym. 2)kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: budowy sieci kanalizacji deszczowej w mieście Łobżenica. Dokumentacja projektowa dla wykonania robót budowlanych w zakresie : -wykonanie kanalizacji deszczowej - 5 110 m,-wpusty uliczne - 194 szt, - seperator do oczyszczania wód deszczowych - 1 szt,- piaskownik do oczyszczania wód deszczowych - 1 szt. Zakres rzeczowy : a) badanie geologiczne dla potrzeb projektowych wraz z dokumentacją geologiczną - według potrzeb, b)szczegółowe uzgodnienia przedprojektowe z zamawiającym oraz uzgodnienia z właścicielami posesji,c)opracowanie map dla celów projektowych w wersji tradycyjnej i cyfrowej, d)sporządzenie aktualnych wypisów z ewidencji gruntów, e)sporządzenie raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko wraz z przeprowadzeniem postępowania o udostępnieniu informacji społeczeństwu gminy Łobżenica w sprawie udziału społeczeństwa w ochronie środowiska i oddziaływaniu planowanej inwestycji na środowisko na podstawie ustawy z dnia 03.10.2008 r. (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) oraz Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie postepowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięzięć współfinansowanych krajowych lub regionalnych programów opreacyjnych (dotyczy tylko raportu dla budowy sieci kanalizacji sanutarnej), f) opracowanie załącznika nr 5 do wniosku o dofinansowanie w ramach działania 3.4 Gospodarka wodno-ściekowa Wielkopolskiego Regionalnego Pragramu Operacyjnego 2007 - 2013 pn. Formularz w zakresie oceny oddziaływania na środowisko wraz z załacznikami (dotyczy tylko budowy sieci sanitarnej na obowiązującym formularzu),g) uzyskanie decyzji ośrodowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięzięcia na podstawie ustawy z dnia 03.10.2008 r.(Dz.U. Nr 199, poz. 1227) oraz Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych krajowych lub regionalnych programów operacyjnych ( dotyczy budowy sieci kanalizacji sanitarnej),h)opracowanie wniosku o ustalenie lokalizacji celu publicznego i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, i) opracowanie projektu budowlanego - wykonawczego (który nalezy opracować kompleksowo z wyodrębnieniem zakresu dla każdej zlewni wraz z wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę,j)opracowanie kosztorysów inwestorskich dla każdej zlewni odrębnie opracowane branżami z zastrzeżeniem: -odrębnie skosztorysować przyłącza do granicy posesji i od granicy posesji,-odrębnie skosztorysować przepompownie wraz z minitoringem,- kosztorysy dotyczące projektu budowy sieci kanalizacji sanitarnej, przekazać zamawiającemu w terminie do 15.12.2009 roku, k) opracowanie przedmiorów robót dla każdej zlewni odrębnie: opracowane branżami, l) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla całego zadania z wyodrębnieniem zakresu przewidywanego dla każdej zlewni, m)opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej na trasie przebiegu rurociągów i posadowienia przepompowni,n)opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ohrony zdrowia z uwzględnieniem wymagań ochrony środowiska naturalnego,o) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego, po uzgodnieniu z zamawiającym w układzie kwartalnym,p)opracowanie wszystkich innych dokumentów i opracowań nie wymienionych w SIWZ a niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,q)uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3, 71.31.34.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,: wykażą się dowodami, że : a)w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres wykonanie kompleksowe dokumentacji projektowej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia,b) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia lub uzyskają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. kierownik zespołu projektowego - uprawnienia do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych,kanalizacyjnych i deszczowych bez ograniczeń z minimum 5 letnim doświadczeniem projektowania budowli odpowiadających przedmiotowi zamówienia, - członkowie zespołu - uprawnienia do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i deszczowych, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, drogowej, - kadra kierownicza (zespół projektowy) musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania, aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, c) dysponują niewzbędnym sprzętem do wykonania zadania tj. komputery i licencjonowane profesjonalne oprogramowanie do projektowania, sprzęt do geologicznych badań gruntowych do celów projektowych wg wymagań przedmiotu zamówienia. 3)posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 100 000 zł, 4) posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie co najmniej podstawowym obejmującej usługi projektowania obiektów budowlanych5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Pzp,6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać że: a) każdy z osobna : posiada uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, b) wspólnie musza wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaja odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadaja ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym obejmującej usługi projektowania obiektów budowlanych.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złozonych oświadczeń i dokumentów. Ocena będzie dokonywania na zasadnie spełnienia - nie spełnienia.Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunków zostanie wykluczony z postepowania a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp(jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika),2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia w zakresie art. 24 ust,. 1 ustawy Pzp (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmniotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów), 3)w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności,jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,b)pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy, składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.4. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, a) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia,b) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości projektowanej inwestycji, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, c) wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształacenia oraz uprawnieniami i zaświadczeniami o wpisie na listę właścicwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, d)oświadczenie o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego w realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy, 5) w celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty : a) informację banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisa lub innych dokument potwierdzającej ubezpieczenie OC.Postanowienia dotyczące wnoszenie oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja), 6)wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza teretorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami Dz. U. z 2008 r. Nr 188 poz. 1155),7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,8) forma dokumentów i oświadczeń : a) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii, b) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez wykonawcę.Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobzenica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, u p. Wiesław Hektus, pokój nr 3 (tel (067) 286 81 10 lub 286 81 11).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 1) Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013,Priorytet III Środowisko Przyrodnicze, Działanie 3.4 Gospodarka wodno-ściekowa.