OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Łobżenica: Wymiana pokrycia dachowego na budynku administracyjnym Urzędu w Łobżenicy na ul. Sikorskiego 7

Numer ogłoszenia: 185774 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Łobżenica, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, tel. 067 2860032, fax 067 2860872.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobzenica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na budynku administracyjnym Urzędu w Łobżenicy na ul. Sikorskiego 7.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Budynek kryty dachówką.
Należy zdjąć istniejącą dachówkę.Krokwie oczyścić i zaimpregnować całą konstrukcję drewnianą środkami p.poż i zabezpieczającymi przed korozją biologiczną dopuszczonymi do stosowania w pomieszczaniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.Uszkodzone elementy więźby należy wymienić na nowe o tym samym przekroju.Nowe pokrycie dachu należy wykonać z dachówki RUPP CERAMIKA OPAL - krycie w koronkę koloru czerwieni naturalnej.Na istniejących krokwiach ułożyć folię o podwyższonej paroprzepuszczalności.Ponadto należy wymienić wszystkie deski okapowe, zaimpregnować je i pobejcować na kolor brązowy.Orynnowanie wykonać z blachy powlekanej koloru brązowego, rynny fi 150 mm, rury spustowe fi 120 mm,Ścianki wykuszy należy rozebrać i wykonać nowe.Okna zdemontować i wykonać nowe drewniane ze szprosami na wzór istniejących i pomalować bejcą w kolorze brązowym.
2) Budynek oraz łącznik kryty papą.
Na warstwach istniejących należy położyć izolację, styropapy gr. 100 mm,papę nawierzchniową zgrzewalną.Na budynku należy wyburzyć istniejące kominy i pomurować kominy i je zaspoinować na wysokość 60 cm powyżej połaci dachu z cegły klinkierowej koloru czerwonego.Należy wymienić wszystkie rynny i rury spustowe na rynny fi 150 mm i rury spustowe fi 120 mm oraz wszystkie opierzenia gr. 0,55 mm z blachy powlekanej w kolorze brązowym.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: wadium 3260 zł.Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera specyfika
    istotnych warunków zamówienia..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budwlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
    3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
    4) udzielą 36 miesięczną gwarancję.
    Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków, na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty :
    1) formularz ofertowy, 2) oświadczenie,że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobzenica.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica.
Osoba upoważniona do kontaktów : Wiesław Hektus tel. 067 286 81 10, 286 81 11.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Łobżenica, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, pokój nr 1.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



Copyright © 2004 Urząd Zamówień Publicznych