Ogłoszenia o zamówieniu: "Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dźwierszno Wielkie"
Łobżenica: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dźwierszno Wielkie
Numer ogłoszenia: 229244 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego | |
zawarcia umowy ramowej | ||
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łobżenica , ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, tel. 67 286 81 00, 286 81 10, faks 67 286 81 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dźwierszno Wielkie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dźwierszno Wielkie obejmuje odcinek o łącznej długości nawierzchni 1402,69mb. W zakres zamówienia wchodzi:
1) obsługa geodezyjna na odcinku - 1403,05mb
2) ręczne ścinanie i karczowanie średnich krzaków - 200,00m2
3) usuniecie warstwy ziemi urodzajnej do grubości 15cm - 3507,63m2
4) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 6291,00m2,
5) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa - 5725,00m2,
6) wykonanie nawierzchni z gruzu betonowego 0-63,5mm, o dopuszczalnej zawartości gruzu ceglanego do 5% - o grubości po zagęszczeniu
7) mechaniczne plantowanie powierzchni poboczy - 2104,50m2, 8) wykonanie przepustu w rurze osłonowej PCW - 17,00mb, 9) umocnienie skarp wylotu i wylotu przepustu - 6,00m2, 10) roboty towarzyszące,. II.1.5) V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: 1) Ława pod krawężnik betonowy z oporem - 2,3m3, 2) Krawężniki betonowe 12x25cm na podsypce cementowo-piaskowej - 43,0mb, 3) Nawierzchnia z warstwy wiążącej asfaltowej AC 11 - grubość po zagęszcz. 4) Nawierzchnia z warstwy ścieralna asfaltowej AC 8 - grubość po zagęszcz. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.11.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia - art. 45 ustawy Pzp 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w banku Spółdzielczym w Łobżenicy nr konta: 65 8938 0006 0000 1397 2000 0017; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r. , poz. 1804 z póź. zm). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe, ważne w okresie nie krótszym niż termin związania ofertą i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Nie określa się · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o co najmniej dwa zadania, z których każde polegało na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, w wyniku których wykonano nawierzchnię z gruzu betonowego lub kruszywa łamanego, każde zadanie o wartości nie mniej niż 100 000,00 zł brutto oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Nie określa się · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiada 3 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) W przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Lista podwykonawców - załącznik nr 5 do SIWZ 4) Oświadczenia o obowiązku podatkowym u Zamawiającego - załącznik nr 8 do SIWZ 5) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ 6) Wypełniony kosztorys ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 10 do SIWZ 7) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobzenica.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Łobżenica ul. Sikorskiego 7 89-130 Łobżenica pokój nr 1. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Łobżenica Ul. Sikorskiego 7 89-130 Łobżenica..
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
SIWZ (261kB) | ||
Załączniki 1-8 (122.5kB) | ||
zał nr 9 umowa (169.9kB) | ||
zał nr 10 przedmiar i kosztorys ofertowy (44.9kB) | ||
zał nr 11 projekt budowlano – wykonawczy (7.9MB) | ||
zał nr 12 STWiORB (2.2MB) |
Metadane
Źródło informacji: | Sławomir Świeczkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Sławomir Świeczkowski |
Data wprowadzenia: | 2015-09-03 15:21:05 |
Opublikował: | Sławomir Świeczkowski |
Data publikacji: | 2015-09-03 15:25:31 |
Ostatnia zmiana: | 2015-09-03 15:25:31 |
Ilość wyświetleń: | 2405 |