Numer ogłoszenia: 156514 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łobżenica , ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, tel. 67 286 81 00, 286 81 10, faks 67 286 81 39.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Łobżenicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Budowa placu zabaw przy ul. Złotowskiej 16 a w Łobżenicy. Wyposażenie placu zabaw w : 1) zestaw wielofunkcyjny duży składający się z dużej wieży bez dachu podest wys 136 cm - 1szt, ścianki alpinistycznej pochyłej wysokości 136 cm - 1szt., zjeżdżalni wys. 136 cm - 1 szt. ,przeplotnia łukowa - 1 szt. ,przeplotnia z lin - 1 szt. ,duża drabina pozioma - 1 szt. ,duży zestaw do przewrotów wys. 105 i 120 cm - 1 szt., 2) zestaw wielofunkcyjny mały składający się z wieży z dachem podset wys. 90 cm - 1 szt., wieża bez dachu podest wys. 90 cm - 1szt.,wieża bez dachu podest wys. 30 cm - 1 szt. ,rura strażacka wys. 90 cm - 1 szt. ,mostek wklęsły - 1 szt., mała drabinka pozioma - 1 szt. ,ruchomy trap z klocków - 1 szt., mały zestaw do przewrotów - 1 szt, gra integracyjna kółko - krzyżyk - 1 szt., zjeżdżalnia -1 szt., 3) zestaw alpinistyczny, 4) huśtawka na sprężynie, 5) huśtawka kiwak, 6) huśtawka podwójna na drewnianych nogach. Nawierzchnię placu zabaw zaprojektowano jako trawistą. Pod wszystkimi urządzeniami poza huśtawkami na sprężynie i kiwak zaprojektowano murawę elastyczną. Elastyczna murawa jest to nawierzchnia poliuretanowa - gumowa. Poza urządzeniami placu zabaw przewidziano ławki parkowe betonowe z drewnianymi siedziskami umocowane w podłożu na stałe. II. Budowa placu zabaw przy ul. Adama Mickiewicza 20 w Łobżenicy. Wyposażenie placu zabaw w : 1) zestaw wielofunkcyjny składający się z wieży z dachem podset wys. 90 cm - 1 szt. ,schodów wejściowych wys. 90 cm - 1 szt. ,balkoniku - 1 szt. ,zjeżdżalni wys. 90 cm- 1 szt. ,małego sklepiku - 1 szt.,2) huśtawka na sprężynie, 3) huśtawka kiwak, 4) tablica podwójna. Nawierzchnię placu zabaw zaprojektowano jako trawistą. Pod urządzeniami wielofunkcyjnymi zaprojektowano murawę elastyczną. Elastyczna murawa jest to nawierzchnia poliuretanowa - gumowa. Poza urządzeniami placu zabaw przewidziano ławki parkowe betonowe z drewnianymi oparciami i siedziskami koloru brązowego umocowane w podłożu na stałe. Zaprojektowano ogrodzenie z siatki stalowej na słupkach o wysokości 1 m. Wejście na teren placu zabaw zaprojektowano z ulicy Mickiewicza. W zestawach drewnianych konstrukcje urządzeń wykonać z drewna klejonego, malowanego środkami ochronnymi i dwukrotnie lakierowanego. W urządzeniach zastosować płyty HDPE. Płyty HDPE są odporne na chemikalia, środki czyszczące, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia i mikroorganizmy. Urządzenia należy osadzić na fundamentach betonowych za pomocą stalowych, ocynkowanych kotew, co w pełni chroni drewno przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu. Wszystkie konstrukcyjne elementy metalowe muszą być ocynkowane. Zastosowane liny winny posiadać rdzeń stalową, łączoną z elementami ozdobnymi o sprawdzonej wytrzymałości i zakończone aluminiową kauszą. Elementy metalowe uchwytów i poręczy należy wykonać ze stali i pomalować proszkowo ze względów estetycznych. Drewno zabezpieczyć przed wilgocią wykorzystując ozdobne osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Urządzenia muszą odpowiadać aktualnym normom regulującym zagadnienia dotyczące placów zabaw PN-EN 1176. Wszystkie urządzenia powinny posiadać wymagane prawem certyfikaty, świadectwa zgodności lub inne dokumenty potwierdzające bezpieczeństwo urządzeń zabawowych. Na urządzenia należy przedstawić certyfikaty wraz z kartami katalogowymi zawierającymi rysunek, wymiary, rzuty, opis elementów składowych do urządzeń.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonania przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca zdolność finansową i kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- inne dokumenty
Urządzenia muszą odpowiadać aktualnym normom regulującym zagadnienia dotyczące placów zabaw PN-EN 1176.Wszystkie urządzenia powinny posiadać wymagane prawem certyfikaty, świadectwa zgodności lub inne dokumenty potwierdzające bezpieczeństwo urządzeń.Na urządzenia należy przedstawić certyfikaty wraz z kartami katalogowymi zawierającymi rysunek, wymiary, rzuty, opis elementów składowych do urządzeń
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobzenica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy - pokój nr 5, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy - pokój nr 1, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięzięcie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie