Burmistrz Łobżenicy
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
podinspektora do spraw księgowości budżetowej
w Urzędzie Miejskim Gminy Łobżenica.
- Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatelstwa innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. - Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne kierunkowe.
- 3 letni staż pracy w księgowości, w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
- Odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office, Excel) i urządzeń biurowych.
10.Prawo jazdy kategorii B.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw, rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych z zakresu wykonywanych zadań.
- Umiejętność organizacji pracy zorientowanej na zadania oraz umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość programów finansowo-księgowych.
- Zakres zadań na stanowisku:
- Obsługa finansowo-księgowa wydatków urzędu - inwestycyjnych, bieżących oraz współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
- Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
- Przygotowywanie przelewów bankowych, list wypłat i innych dokumentów dotyczących zobowiązań urzędu na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych dowodów źródłowych, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (VAT).
- Prowadzenie ewidencji księgowej wydatków budżetowych urzędu na koncie rozrachunkowym „201” Rozrachunki z dostawcami.
- Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych urzędu.
- Dokonywanie systematycznej kontroli – uzgodnienia sald z kontrahentami.
- Wystawianie not obciążeniowych dotyczących refundacji wydatków budżetowych (m.in. za telefony, zużycie energii, ubezpieczenia, kary itp.).
- Przygotowywanie informacji o wysokości przypadających danym sołectwom środków w ramach funduszu sołeckiego wraz z całą procedurą wykorzystania tych środków przez sołectwa.
- Prowadzenie ewidencji księgowej wydatków urzędu w zakresie wydatków z funduszu sołeckiego, z podziałem na poszczególne sołectwa i przedsięwzięcia.
- Kontrola zgodności i prawidłowości dokonywanych wydatków z funduszu sołeckiego.
- Przygotowanie wniosku o zwrot z budżetu państwa wydatków gminy poniesionych w ramach funduszu sołeckiego oraz przygotowanie szczegółowego sprawozdania z zakresu wydatkowania funduszu sołeckiego.
- Comiesięczne przygotowywanie list wypłat diet dla radnych oraz dla przewodniczących organów pomocniczych – sołtysów.
- Realizacja zadań związanych z wypłatą wynagrodzeń za prace społecznie użyteczne.
- Przygotowanie i rozpisanie wyciągów bankowych na dochody i wydatki budżetu pod odpowiednią ewidencję księgową.
- Naliczanie odpisów na Fundusz Świadczeń Socjalnych na podstawie danych sporządzonych przez pracownika kadr.
- Prowadzenie dodatkowej ewidencji do konta 011 (środki trwałe) w programie Świstak.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu środków trwałych.
- Prowadzenie spraw związanych z egzekucją administracyjną prowadzoną przez inne organy egzekucji w stosunku do zatrudnionych pracowników lub zleceniobiorców.
- Rozliczanie dotacji celowych udzielanych z budżetu gminy (przydomowe oczyszczalnie ścieków, wymiana pieców, ochrona zabytków, zakup sprzętu przez OSP, zadania sportowe itp.).
- Prowadzenie rejestru umów wpływających do referatu finansowo-księgowego związanych z realizacją wydatków budżetowych urzędu.
- Rozliczanie delegacji służbowych krajowych oraz zagranicznych.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych w zakresie operacji finansowych oraz statystycznych w zakresie powierzonych zadań.
- Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie wykonywanych zadań.
- Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowywanie dokumentów księgowych oraz korespondencji prowadzonej przez siebie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji z zakresu wykonywanych czynności do archiwum urzędu, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Udział w czynnościach inwentaryzacyjnych urzędu i księgowanie różnic inwentaryzacyjnych.
- Pełnienie zastępstwa w przypadku nieobecności pracownika Referatu Finansowo-Księgowego ds. księgowości budżetowej ds. płac, szczególnie w zakresie terminowego naliczania wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy oraz naliczanie i terminowe odprowadzanie do urzędu skarbowego podatków od wypłaconych wynagrodzeń.
- Informowanie bezpośredniego przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach.
- Wykonywanie innych, nie ujętych w niniejszym zakresie czynności spraw doraźnych zleconych przez Skarbnika, Głównego Księgowego i Burmistrza Łobżenicy.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Urząd Miejski Gminy Łobżenica, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica.
Praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku bez windy, potrzeba
przemieszczania się po schodach.
- Stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy i środki łączności: telefon i dostęp
do internetu. Pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej
przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy. - Wymiar czasu pracy: pełen etat.
- Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień/wrzesień 2022 r.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV).
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania
na stronie www.bip.lobzenica.pl). - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
- Inne zaświadczenia dokumentujące posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego bądź w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, w myśl art. 11
ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, określony w przepisach o służbie cywilnej. - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na danym stanowisku. - Oświadczenie/zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych
z przeprowadzeniem realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja
2018 r. o ochronie danych osobowych (do pobrania na stronie
Wszystkie dokumenty, które kandydat składa w formie kopii, powinny zostać poświadczone przez aplikującego za zgodność z oryginałem.
VI. Klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o pracę w Urzędzie Miejskim Gminy Łobżenica:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łobżenica z siedzibą
w Łobżenicy, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica reprezentowana przez Burmistrza Łobżenicy;
2) inspektorem ochrony danych w Gminie Łobżenica jest Pan Marek Powała,
e-mail: rodo@lobzenica.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z nawiązaniem
i przebiegiem procesu zatrudnienia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c oraz art. 9 ust. 2
lit. a i b RODO;
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do organizacji
i przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w przypadku:
- zaliczenia Pani/Pana dokumentów aplikacyjnych do grupy osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni
od zakończenia naboru, - zaliczenia Pani/Pana oferty rekrutacyjnej do osób rekomendowanych do zatrudnienia, będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru).
- Po upływie powyższych okresów dokumenty aplikacyjne zostaną przez administratora danych zniszczone.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne- prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga
jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy urzad@lobzenica.pl;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana, narusza przepisy RODO;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym
w art. 22 (1) par. 1, 2 i 4 kodeksu pracy, w pozostałym zakresie jest zaś dobrowolne,
ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 05 sierpnia 2022 r.
do godz. 15:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy podinspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim Gminy Łobżenica”.
- osobiście w Urzędzie Miejskim Gminy Łobżenica, w godzinach pracy Urzędu,
- lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski Gminy Łobżenica, ul. Sikorskiego 7,
89-310 Łobżenica. W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
VIII. Informacje dodatkowe:
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
- Kandydaci, którzy spełnią wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze, zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie dalszej rekrutacji.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (
Łobżenica, dnia 25 lipca 2022 r.
Załączniki (5) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Adam Michniewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Adam Michniewicz |
Data wprowadzenia: | 2022-07-25 10:20:49 |
Opublikował: | Adam Michniewicz |
Data publikacji: | 2022-07-25 10:22:20 |
Ostatnia zmiana: | 2022-07-25 10:22:33 |
Ilość wyświetleń: | 789 |