Ogłoszenie nr 500252528-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.
Gmina Łobżenica: „Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Łobżenica w roku szkolnym 2018/2019 do szkół podstawowych w Wiktorówku, Dźwiersznie Małym, Fanianowie, Łobżenicy, Przedszkola Publicznego w Łobżenicy oraz Szkoły Podstawowej Specjalnej w Łobżenicy” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łobżenica, Krajowy numer identyfikacyjny 57079120100000, ul. ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 286 81 00, 286 81 10, e-mail urzad@lobzenica.pl, faks 67 286 81 39. I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Łobżenica w roku szkolnym 2018/2019 do szkół podstawowych w Wiktorówku, Dźwiersznie Małym, Fanianowie, Łobżenicy, Przedszkola Publicznego w Łobżenicy oraz Szkoły Podstawowej Specjalnej w Łobżenicy” Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): RG-IZP.271.11.2018 II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dowóz dzieci i młodzieży prowadzony jest we wszystkie dni nauki szkolnej od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. – 185 dni nauki szkolnej. Średnia dzienna ilość kilometrów wynosi dla: a) zadania nr 1 – trasa nr: I, II, III, IV, V – 644,40 km/dzień b) zadanie nr 2 – trasa nr VI – 96,00 km/dzień II.4) Informacja o częściach zamówienia: tak II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9 EKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadania nr 1 – trasa nr: I, II, III, IV, V Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Część postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Na część 1 zamówienia, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 2 – trasa nr VI IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2018 Wartość bez VAT 69086.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: TELE-BUS Sławomir Urbanek tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 76723.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 588424-N-2018
Adres strony internetowej (url):
Zamówienie było podzielone na części:
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Waluta PLN
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. B. Domańskiego 29
Kod pocztowy: 77-430
Miejscowość: Krajenka
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76723.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76723.00
Waluta: PLN