Ogłoszenie nr 510216687-N-2019 z dnia 11-10-2019 r.

 

Gmina Łobżenica: Remont budynku sanitarno - szatniowego przy Stadionie im. Alojzego Graja
w Łobżenicy - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587967-N-2019 z dnia 2019-08-20r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łobżenica, Krajowy numer identyfikacyjny 57079120100000, ul. ul. Sikorskiego  7, 89-310  Łobżenica, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 286 81 00, 286 81 10, e-mail urzad@lobzenica.pl, faks 67 286 81 39.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lobzenica.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.lobzenica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku sanitarno - szatniowego przy Stadionie im. Alojzego Graja w Łobżenicy - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG-IZP.271.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakres etapu I wchodzi: 1) Przebudowa pomieszczeń od 09 do 18, wskazanych w dokumentacji projektowej zakres obejmuje między innymi: a) demontaż stolarki drzwiowej i okiennej oraz zamurowanie otworów okiennych b) demontaż drzwi rewizyjnych do szafek urządzeń technicznych takich jak tablice podtynkowe, elektryczne, itp. c) rozbiórka fragmentów ścian działowych (niekonstrukcyjnych) d) usunięcie ze ścian lamperii e) skucie posadzek f) usunięcie glazury ze ścian przewidzianych do pozostawienia g) rozbiórka wskazanych ścianek działowych h) usunięcie ze ścian okładzin np.: panele, płyciny etc. i) usunięcie spękanych, obluzowanych, zawilgoconych istniejących tynków ze ścian przewidzianych do pozostawienia oraz z sufitu pomieszczeń j) demontaż wszystkich instalacji technicznych kablowych i rurowych, k) demontaż elementów uzbrojenia instalacji technicznych l) wykonanie nowych warstw podłogowo-posadzkowych m) wykonanie nowych warstw izolacyjnych przeciwwilgociowych n) wykonanie nowych ścianek działowych z pustaków gazobetonowych o) wykonanie nowych otworów okiennych z montażem nadproży p) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wewnętrznej i zewnętrznej q) wykonanie uzupełnień wewnętrznych tynków, tynkiem kat III r) remont instalacji elektrycznych - według części branżowych s) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - według części branżowych 2) Wykonanie podjazdu zewnętrznego do pomieszczenia nr. 17 3) Wykonanie wszystkich robót budowlanych, wskazanych w dokumentacji, wewnątrz wskazanych pomieszczeń 4) Wymiana okien i drzwi do wskazanych pomieszczeń wraz z parapetami wewnętrznymi 5) Wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w zakresie wskazanych pomieszczeń 6) Wykonanie instalacji wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji w zakresie wskazanych pomieszczeń 7) Wykonanie kanalizacji sanitarnej na potrzeby wskazanych pomieszczeń 8) Wyposażenia wskazanych pomieszczeń w armaturę sanitarna, 9) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie wskazanych pomieszczeń wraz z ustawieniem przepływów powietrza z anemostatów w całym budynku. 10) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących. W zakres etapu II wchodzi: 1) Przebudowa pomieszczeń od 09 do 18, wskazanych w dokumentacji projektowej zakres obejmuje: a) wykonanie nowych warstw wykończeniowych podłóg wraz z cokołami b) wykonanie sufitu podwieszanego c) wykonanie powłok malarskich ścian i sufitów oraz okładzin ściennych z płytek d) remont instalacji c.o. oraz wod.-kan. - według części branżowych 2) Wykonanie instalacji c.o. w zakresie wskazanych pomieszczeń 3) Dostarczenie i zamontowanie wyposażenia budynku: a) stoły drewniane 80x80 cm – szt. 12 b) krzesła drewniane wyściełane – szt. 48 c) zestaw kuchenny MDF dół+góra 2,6 mb (góra i dół) – kpl. 1 d) lodówka: poj. 204l i poj. zamrażarki 87l, klasa energetyczna A+, bezszronowa, roczne zużycie energii do 270 kWh – szt. 1 e) kuchnia elektryczna z piekarnikiem: klasa energetyczna A, piekarnik: Elektryczny, pojemność piekarnika min. 62l, termoobieg, płyta ceramiczna – szt. 1 f) pochłaniacz podszafkowy, wymiary min. 60 x 14 x 47 cm, wydajność min. 178 m3/h, poziom hałasu max. 63 dB, filtry przeciwtłuszczowe aluminiowe, oświetlenie diodowe min. 4 W – 1 szt. g) zlew jedno komorowy + suszarka, ze stali KO 60 X 80 cm – szt. 1 h) pralka: klasa energetyczna A+++, poj. 7 l, maksymalna prędkość wirowania 1200 obr/min – szt. 1 i) regal metalowy z półkami 200x200x60 cm – szt. 1 j) biurko drewniane 100 x 60 cm – szt. 1 k) szafa drewniana zamykana na klucz 200x100x60 cm – szt. 1 l) sofa 2osobowa wyścielana min. 150x70 cm – szt. 2 m) wieszak na ubrania - drewniany podwójny ok. 150 cm – szt. 1 n) wyposażenia technicznego wg. projektu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8

 

Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45332000-3, 45333000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 278367.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Wielobranżowych „Zul-Bud” Leon Migawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sportowa 17
Kod pocztowy: 89-310
Miejscowość: Łobżenica
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 824969.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.